Tres categories sobre
#vicatala i cultura vitivinícola

Els premis Digital Wine Contest van néixer fa més de 16 anys, convertint-se en el primer concurs dedicat a premiar la creació de continguts relacionats amb el sector vitivinícola.

Al llarg dels més de 16 anys d’aquest Concurs, el món de la comunicació ha viscut grans canvis: la utilització d’eines telemàtiques i l’aparició i consolidació de noves xarxes socials fa palès més que mai la necessitat d’innovar, de l’adaptació a nous llenguatges i canals i del poder de la imatge.

El concurs pretén posar en relleu la transversalitat en la comunicació de la cultura del vi gràcies a les xarxes socials, i destacar el paper de divulgació que fan tant professionals com aficionats del sector.

Els guanyadors d’aquesta 9a edició han estat els següents:

  • Millor Post a Instagram sobre #vicatalà i cultura vitivinícola, amb un primer premi valorat en 1.500 €, per a Ruth Troyano i Pepe Serra per “Sequera”.
  • Millor Vídeo a Instagram o TikTok sobre #vicatalà i cultura vitivinícola, amb un primer premi valorat en 1.500 €, per a Pol Aluja per “Jo demano vi català”.
  • Millor Prescriptor de #vicatalà i cultura vitivinícola’ amb un primer premi valorat en 2.000 €, per a Marta Clot amb el seu perfil “Ladelsvins”.

En aquesta edició, el jurat ha volgut fer entrega també d’una menció especial en la categoria de Millor Prescriptor per a la Sara Olro, valorant les bones posicions en què ha quedat en diferents categories i la projecció que té com a creadora de continguts en el sector vitivinícola.