Back

EL WEB DE LA DO CATALUNYA REGISTRA MILERS DE VOTS PER DECIDIR ELS GUANYADORS DE LA 9a EDICIÓ DEL DIGITAL WINE CONTEST

Els guanyadors o guanyadores es desvetllaran a la gala de lliurament de premis, que se celebrarà el pròxim 18 de febrer a la Sala Club de Paral·lel 62.

El termini per votar pel Millor Post, Vídeo/Reel i Prescriptor sobre vi català i cultura vitivinícola del Digital Wine Contest ha finalitzat. En total, la web del concurs ha recollit gairebé 7.000 vots per decidir els guanyadors per a cadascuna de les categories.

En el cas de la categoria de Millor Prescriptor, el guanyador és resultat en el seu 100% del vot popular que es rep a través del web. No obstant, a les categories de Millor Post i Millor Vídeo/Reel, el guanyador surt de la ponderació obtinguda del vot popular, computant un 50%, i de la puntuació del jurat professional, sumant el 50% restant, que també pot decidir si afegeix cap menció especial.

La gala de lliurament de premis del Digital Wine Contest tindrà lloc a la Sala Club de Paral·lel 62 (antiga Sala Barts) de Barcelona, el pròxim dimarts, 18 de febrer. Durant la cerimònia es coneixeran les propostes guanyadores a les categories de Post i Vídeo (premiades amb 1.500€) i el candidat/a guanyador de la categoria Millor Prescriptor/a, dotada amb 2.000€. En finalitzar els premis, se servirà un còctel amenitzat amb música en directe.

Les votacions a través del web

A causa de la bona collida d’edicions anteriors, per tercera vegada, una part del concurs s’ha obert a votació popular a través del web per tal de fer partícip a la gent del procés i perquè, en part, l’èxit de tota aquesta difusió al voltant del món del vi, recau a fer que agradi i arribi correctament a l’usuari final. No obstant això, en els casos de Millor Post i Millor Vídeo o Reel, com que també hi intervé una part tècnica, s’ha comptat amb la participació d’un jurat professional i multidisciplinari.

Així mateix, tant les bases com els resultats de les votacions al web han estat revisades i signades sota notari, per tal d’oferir la màxima transparència.

El Digital Wine Contest compta amb més de 16 anys de recorregut, reinventant-se i adaptant-se a les tendències comunicatives del sector, és per això que enguany ha fet una aposta per tres categories totalment digitals que busquen arribar i difondre la cultura del vi català d’una forma molt visual i directa