MÉS DE 700 OBSEQUIS I EXPERIÈNCIES ENOTURÍSTIQUES PER LA COMPRA DE VINS DO CATALUNYA
La campanya tindrà el seu focus d’acció a Barcelona i la seva àrea metropolitana
La Denominació d’Origen Catalunya promou els seus vins entre els consumidors dels supermercats aprofitant la campanya de Nadal, època clau per a les vendes en el sector. Per això, aquesta setmana ha arrencat una nova acció promocional en els principals supermercats de Barcelona i de l’àrea metropolitana de Barcelona. El consumidor que inclogui en la seva llista de la compra vins de la DO Catalunya podrà optar a experiències i obsequis diversos.
Per una banda, a la primera categoria d’obsequis, el comprador accedeix al seu premi de forma directa en funció del nombre d’ampolles que adquireixi en el punt de venda. El supermercat li proporcionarà el regal a l’instant. Dins d’aquest grup de premis, el client pot aconseguir un llevataps, un extractor d’aire o un divertit porró que s’adapta al coll de l’ampolla, a raó del nombre d’ampolles abonades. Per una altra banda, a la segona categoria d’obsequi, el consumidor amb la seva compra pot optar a guanyar una experiència enoturística DO Catalunya. El comprador sabrà si ha estat premiat escanejant un QR que trobarà a l’ampolla adquirida.
Aquesta acció es desenvoluparà a diversos supermercats de les cadenes Caprabo/Eroski, Carrefour, Alcampo, o Condis, entre altres, i s’allargarà fins a esgotar existències.
És la segona vegada que la Denominació d’Origen Catalunya desplega una estratègia d’acció de promoció a supermercats, amb l’objectiu d’animar al consumidor a conèixer les referències amb el distintiu DO Catalunya.
La Denominació d’Origen Catalunya aplega més de 40.000 hectàrees de superfície vitivinícola i es reparteixen en 426 municipis. És una denominació que recull la llarga tradició vitivinícola del país, i acull més del 50% del vi català del mercat. Actualment s’ha arribat a les 60,3 milions d’ampolles comercialitzades, quasi triplicant la xifra dels seus inicis a l’any 2000.
Col·laboració amb Plusfresc
En el marc d’aquesta campanya promocional, al setembre es va iniciar per segona vegada una col·laboració amb la cadena de Supermercats Plusfresc, amb l’objectiu d’augmentar la notorietat de la DO Catalunya al punt de venda, així com de posicionar la marca i destacar-la al lineal. L’acció es basa en un conjunt de tastos guiats que s’allargaran fins al pròxim mes de març i que tindran lloc a Balaguer, Barcelona, Manresa, Reus, Lleida, Mollerussa i Sort, entre altres poblacions.
Reus, 19 de desembre de 2023