Back

LA DO CATALUNYA PREMIA LA FIDELITAT DELS SEUS CONSUMIDORS AMB UNA NOVA CAMPANYA DE NADAL A SUPERMERCATS I HIPERMERCATS

La campanya tindrà el seu focus d’acció a Barcelona i la seva àrea metropolitana

DO Catalunya promoció supermercats premi

La Denominació d’Origen Catalunya segueix un any més amb la seva aposta de promoció dels seus vins entre els consumidors dels supermercats aprofitant la campanya de Nadal, època clau per a les vendes en el sector. Per premiar a aquests consumidors, la DO Catalunya ha arrencat una nova acció promocional en els principals supermercats de Barcelona i de l’àrea metropolitana de Barcelona. El consumidor que inclogui en la seva llista de la compra vins de la DO Catalunya podrà optar a experiències i obsequis diversos.

Per una banda, a la primera categoria d’obsequis, el comprador accedeix al seu premi de forma directa en funció del nombre d’ampolles que adquireixi en el punt de venda. El supermercat li proporcionarà el regal de manera instantània. Dins d’aquest grup de premis, el client pot aconseguir un llevataps, un extractor d’aire o una parella de sotagots DO Catalunya, a raó del nombre d’ampolles abonades. Per una altra banda, a la segona categoria d’obsequi, el consumidor amb la seva compra pot optar a guanyar una experiència enoturística DO Catalunya. El comprador sabrà si ha estat premiat escanejant un QR que trobarà a l’ampolla adquirida.

Aquesta acció es desenvoluparà a diversos supermercats de les cadenes Caprabo/Eroski, Carrefour, Alcampo, o Condis, entre altres, i s’allargarà fins a esgotar existències.

És la tercera vegada que la Denominació d’Origen Catalunya desplega una estratègia d’acció de promoció a supermercats, amb l’objectiu d’animar al consumidor a conèixer les referències amb el distintiu DO Catalunya.

La Denominació d’Origen Catalunya aplega més de 40.000 hectàrees de superfície vitivinícola i es reparteixen en 426 municipis. És una denominació que recull la llarga tradició vitivinícola del país, i acull més del 50% del vi català del mercat. Actualment, s’ha arribat als 60,3 milions d’ampolles comercialitzades, quasi triplicant la xifra dels seus inicis l’any 2000.