La tardor és temps d’inici i de retrobades, també per a nosaltres, que arrenquem la temporada amb un munt de col·laboracions, no només en l’àmbit cultural, sinó també en el sector dels lineals, amb noves accions per apropar els nostres vins al consumidor final.
Entre les iniciatives culturals, cal destacar la renovació de la col·laboració amb el Grup Focus, que recupera els bars dels teatres, on podreu trobar una selecció de vins DO Catalunya. Concretament als teatres Goya, Condal, Romea i Villaroel. A més, els nostres vins també estaran presents en un munt d’estrenes per acompanyar als assistents amb una copa de benvinguda.
Els nostres vins estaran presents també als principals festivals de la tardor, com ara la Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona, on la DO Catalunya acompanyarà la projecció del proper 14 d’octubre, als Cinemes Girona, amb una copa de cortesia per als assistents al cicle “Nuevas creadoras latinoamericanas”. També acompanyarem les propostes musicals del Festival Accents, que avui mateix arrenca la seva 9a edició; o el Festival In-Edit de Barcelona, que enguany celebra el seu 20è aniversari, on els vins de la DO Catalunya tornaran a ser els vins oficials i protagonistes a l’espai de La Cantina, a l’Aribau Multicines.
I una vegada més, la inauguració i la cloenda del Festival Zoom (Igualada i Barcelona) comptarà amb la presència dels nostres vins. A més, també serem els encarregats d’atorgar un dels premis (del 22 al 27 de novembre).
Dues cites anuals
El proper 22 d’octubre torna una nova edició presencial del Día del Movimiento DO, que comptarà amb la participació de 35 DO (entre elles la DO Catalunya) per organitzar un brindis col·lectiu i simultani.
D’altra banda, del 4 al 13 de novembre, la DO Catalunya se suma de nou a la Setmana del Vi Català, que agruparà una gran varietat d’activitats que tindran lloc arreu del territori amb l’objectiu de mostrar la immensa varietat i riquesa del sector.
La DO Catalunya als lineals
Fa dues setmanes vam iniciar una col·laboració amb la cadena de supermercats Plusfresc per divulgar el consum de vi català amb DO Catalunya, tant amb accions a diferents punts de venda com a través de maridatges guiats.
En aquesta línia, properament la DO engegarà una nova acció dirigida a guanyar presència als lineals, una acció comercial amb el consumidor final com a objectiu.